Sunday, May 16, 2010

hari ni saya merajuk [*-*]


hari ni saya merajuk dgn besfwen saya..
besfwen saya marah kat saya sbb saya buat rumate saya
gelabah bagai nk rak coz pintu bilik berkunci,,
bila panggil,tada orng jawab..
rumate saya dgn besfwen saya takut la apa2 jd kat saya coz pgil2 x menyahut..

time tu saya tada kat bilik.saya kunci bilik coz saya pg joging kat taman jaya.
saya dh miskol kat tpon rumate saya,tada bunyi .biasanya rumate saya x bawak tpon pg ward,so saya ingt rumate saya bwak la tpon dia.saya pon anta la msg kat rumate saya yg saya tada kat bilik(kalo xkunci,kang masuk si tangan panjang lak kan)
kat msg tu,saya ckp la saya g joging.kunci pintu kat lam kasut rumate saya.
tapi rupe2nye,,rumate saya tak bawak tpon pon.so tak dapat la msg yg saya sent tu..
bile rumate saya balik,ketok pintu tada org jawab..tu yang kecoh tu..huhuhu
nsb bek rumate saya dapat deria ke 6 yg saya letak kunci bilik kat lam kasut.akhirnya .rumate saya dapat masuk bilik gak..

bila saya jupe besfwen saya kat 1 majlis yg dianjurkan oleh persatuan tmpt saya blaja ni,,tiba2 besfwen saya mara kat saya..cedey saya..
saya tahu besfwen saya tension dgn kerja2nya sbb besfwen saya ni salah sorang ajk besar pesatuan ni..
jd saya cuba fahami situasi besfwen saya ni..
nk merajuk lame2 xleh..sbb saya tahu masalah yg dhadap besfwen saya ni..
hmmmmm..skang saya dah tak merajuk dgan besfwen saya ni..
dia(besfwen saya ni) my besfwen 4ever..

sekian persembahanku..

mo0d:dh x majuk [^-^]
situasi sekarang:aman,tenang,damai
waktu:sume org dialam mpi dowh..

1 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Mrs. Q! said...

    alololo~
    xmoh la majok2