Wednesday, May 5, 2010

penakut a.k.a ketakutan



semalam aku keje petang kat ward..lam kol 4lbih camtu ujan lebat giler..siap tambah guruh ngan kilat ag..setakat guruh tu ..aku boleh trima lagi..tp bl dah masuk kilat tu..hohoho..seram sampai ke limpa tu..aku tak tau sejak bile aku jd penakut kat kilat.maybe aku fobia kat kilat coz kilat kang ad banyak cas2 ..voltane berkuasa tinggi..skali kene kilat ..terus lupus dari muka bumi ni..h0h0h0..jauhkan aku dari kuasa kilatMu ya Allah..

kisah penakut aku yg ke2 plak..
hohoho..takut nk cucuk jari patient pakai needle .biasa kalo nak amek glucose test (reflo) patient,bese aku pakai needle pen.tp kat ward yg aku tngah posting skrang ni..punye la miskin ..swab pom kene wat sendiri..cedey no..terpaksa la cucuk jugak jari patient tu pakai needle 21G..sakit siot..nak buat pom x sampai hati..tp aku kene buat jgk coz nak monitor blood glucose patient.dah la jari kene cucuk pastu kene cucuk insulin (actrapid) lg..kcian kat patient2 aku..


xpatut..

0 orang tengoh nopak caktingcakting :