Wednesday, May 12, 2010

happy nurses day..

setiap tahun ,tanggal 12 merupakan hari jururawat sedunia dan aku salah seorng yg menyambut hari jururawat ni..hehe..

aku bangga menjadi jururawat kerana aku dapat berkhidmat untuk org2 yg memerlukan rawatan.setiap hari pelbagai karenah dan ragam pesakit perlu aku hadapi yg boleh buat aku kadang2 gembira,sengal dol,meyampah giler tp aku tetap sabar dalam menempuh dugaan yg aku hadapi ni.

lalalala..tatau nk create pe dah..otak dah blank..wawawa..
hari ni keje kat wad buat aku byk sabar..dapat plak assaignment kene jaga patient geriatric walaupun kat wad orthopaedic.
patient ni tanye mende yg same dan berulang kali sampai 1 mase dah tak larat nak menjawab..lalala~~~
yg paling kelakar dia dia tanye name aku KHADIJAH KE??hahaha..
aku mengiya kan aje..
sampai ke sudah dia panggil name KHADIJAH..hahaha??siapa KHADIJAH TU??
aku sendiri pun tatau..
penat memang penat keje kat wad tp dah tanggungjawab...kene la laksanakan..

aku paling menci bile relative or visitor yg melawat patient tp tak hormat kami warga keje hospital ni..at least sopan la sikit ..jgan la sukesuki nak maki2 kami warga keje spital ni..
kami pum ad hati dan prasaan gak..
NOBODY PERFECT..


~~xsuke bile org kate kami bantu doktor.NURSES is one of profesion.so, we are together with others profesion built a team to give the best treatment to our patients.lalalala~~









0 orang tengoh nopak caktingcakting :