Saturday, May 29, 2010

prince of persia;the sands of time


tip top
thumbs up
best
banyak bintang aku kasi kat cite POP: THE SANDS OF TIME

tens to EN APIS coz sudi support tgok citer best ni..hehehe
wpon time tgok citer ni kepala aku xbape focus sangat ..(dok pikir pasal something yg buat aku rase nk balik cepat)huuuuhuu..

dalam tgah x focus tu layan tetap layan...hehehehe
cam aku men game lak tim layan citer ni..dari level paling bawah cam ne nk serang kota alamut sampailah level paling up..gaduh2 ngan kuasa jahat ..overall ..acting cantik,figure,3d byak yg aku suke..
as summary....sume pasal sand's power yg boleh balik ke masa silam..kuasa besar lawan kuasa kecik(persia vs alamut)..perebutan kuasa adik ngan abng dalam diyam (Sharaman vs Nizam)hero yg menang dan kuasa jahat tumpas(Dastan vs Nizam+ Hasshain(macam salah je eja name mamat sihir ni!!!))..
hero + heroin together..begin to start as nothing happen bcoz of the sansd's power ..Datan vs Princess Tamina)

tp ad certain part cam dah leh ramal ape yg akan jd..
contoh paling best..ending mesti hero kapel ngan heroin..akakaka
prince of persia DASTAN with PRINCESS TAMINA..
suke tgok time DASTAN gaduh mulut ngan PRINCESS TAMINA..
comey2..akakaka



nanti nak tgok lagi ..
WANA..kite g tgok same2 ek..saya xkan ganggu dating anda dengan si CAAN anda..
saya duduk jauh2 dari anda yerk..
hehehehehe..









0 orang tengoh nopak caktingcakting :