Sunday, May 30, 2010

myself~~~incomplete~~~




ekceli aku terserempak dgn blog kawan aku..ekekeke
kawan aku ni dah lame aku kenal ..
since aku dan dia sekolah rendah lagi..
aku jugak 1st kawan dia time tu(rasenye la).sebenarnya time tu dia baru je bertukar sekolah.
dia duduk sebelah aku.time tu awal2 masuk darjah 2.
darjah 3 , dia tukar balik sekolah lame dia atas sebab2 tertentu.aku dengan dia putus hubungan.tapi time nak masuk darjah 4 , dia kembali lagi ke sekolah tu tapi time tu aku ngan dia dah xjadi partner lagi.huhuhu
ingat lagi mase mule2 jumpe balik dia.aku xtegor pun dia..aku pun tatau kenapa????(kenapa ek??)
tapi hubungan persahabatan kami terjalin kembali..hehehe(i like it) sampai la sekarang.
cuma sekarng dia dah jauh dari aku..
ekk??
jauh???
ekceli dia further study kat oversea..insyaallah tahun depan abis la perjuangan dia disana..
hmmm..
aku betol2 respect kat kawan aku ni..
why??
dia seorng yg cekal dan bersemangat..aku suka sikap dia ni..
aku suka dengan semangat dia..dia byk membantu aku..wpun bukan dari segi harta benda tp spiritual dia dalam mencari CINTA kepada penciptaNYA buat aku benar2 jugak nak jd seperti dia..mencari CINTANYA..
even dia sendiri kate dia juga still lagi mencari CINTANYA..tapi aku btol2 respect kat dia..
pencarian dia buat aku fikir
ADAKAH AKU JUGAK BOLEH MENCARI CINTANYA??
BOLEHKAH AKU BERUBAH KERANANYA??
ADAKAH APA YG AKU BUAT AKAN DITERIMA OLEHNYA??
apakah aku berpura2(hipokrit)??
cakap nak berubah tapi berubah ke arah yg makin jauh DARINYA..
huhuhuhu...


adakah aku merepek sekarang???
aku sendiri tatau??

mo0d:penim2nyamukpikirpasalexam
keadaan:sefaruhfening
masa:tgokkatdimdom


exammo0d










1 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. A.I said...

    jadikk sesamaa la kita mencari cintaa nyaaa.
    susahh kann?
    but praktis make perfectt.
    hehe.