Saturday, May 22, 2010

entry kosong

salam maklum sume..
sejak 2,3 hari ni ku tada apa2 untuk diceritakan..
exam around da corner..(org len da siap cuti da..aku je yg x xm ag)
citer di ward...

hmmm..
semalam aku kene maki dgn patient..
dapat BODOH seketul dr patient bangang tu
(hampeh tol..kalu aku bodoh,,tadenye aku dapat blajo ag..sah2 aku dok dok prabih beras rumoh aku je skrng ni..)
alasan ape aku dipanggil BODOH..biar je la aku sorng yg tahu..

aku sangat2 la bengang..dan memang aku gaduh mulut sket ngan patient yg bangang tu..
lantak a korang nak anggap ape pun kat aku coz gaduh ngan patient..
yg pasti aku pun ad harga diri yg tak leh dipijak2 dan dipermainkan..

aku memang rase dah xhepy nk teruskan perjuangan aku..
huhuhu.
ples respect others..
anda respect kami..
kami pun respect anda..
tau la hospital ni ad yg aliergic
byak citer yg xbest pasal hospital ni..
lagi2 pacal nurse yg garang tah pape..
huhu
tp percayala..
tu sume bkan kehendak mereka tp suasana kerja yg kadang2 cam xleh blah je..
mane nak handle patient..mane nk settle management ag..personal problem ag..
tension wooo..

hatta aku yg still lagi yg bergelar student ni pom dah rase tekanan maha dasyat bile je time posting kat ward..
tu lom ag keje btol..
kalo btol2..waaaaaaaa..tatau la aku mampu hadapi ke x tekanan tu..
lalalalala


tuo gini la den ti..hahaha





4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. lieya orange M.I. said...

    sabar hadapi ragam orang..=D

  2. Unknown said...

    yup..sabar itu sparuh dr iman..
    name pom pesakit..
    so ,kene la byk sabar..
    ekekeke =p

  3. ismi:nauratul nadiah said...

    hadapi dgn senyuman:)

  4. ismi:nauratul nadiah said...

    hadapi dengan senyuman:)