Monday, May 24, 2010

meggi lagi

masuk hari ni..
dah 3 hari makan meggi..
huhuhu
semalam call mak aku..
aku bagitau yg anak bertuah dia ni dah makan meggi untuk 2 malam..
dan2 kene beleter time tu jugak..
huhuhu..
kalo mak aku tau lagi malam ni anak dia ni makan meggi ..
maunya mak aku berleter dan terus berleter....dan..
kot2 leh cair kot mende alah yg ada kat dalam telinga aku ni..
hawauwey....haru2
tau la meggi tu xelok untuk kesihatan tapi..
ad tapi2 lagi tu..
tu je yg paling cepat masak dan segera..
kat bilik aku ni mane la ad dapor..
pihak pengurusan penginapan pom xbagi kebenaran ad dapor memasak..
soet tol..
maunye malam2 aku and da mbe kelaparan..
kalo bleh memasak..
maunye hari2 makan sedap2..
huhuhu
tapi itu semua hanyalah mimpi..

kalo pihak pengurusan penginapan tau sesape yg ad dapor memasak..
dan2 time tu jugak kene rampas..
ekeleh..sukesuki je nak rampas harta benda org..
la la mahal dapor ..periuk tu..
xbek btol..
pastu kenekan denda plak..
ape ke hel nye..??

xpatot tu..

dan sekarang ni aku dalam mo0d lapar..
sabar ye perutku..
sok aku bagi makan ye..
tapi kat2 time lunch la..
huhuhu
kecian perutku..

mo0d:lap0r la..
keadaansekitar:surammuramtakterang..
masa:tgoklakatdingdongtu..










3 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. pauhputik said...

    kawe dulu time blaja sokmo make megi (poket pokai)

    pah bila duk umah sewa beli dapur

    konon2nya nak masak la

    skali x masak pon

    makan luar jugak

    cuma beza ngan ostel dulu makan megi bila pokai

    kat luar bila lapa makan nasi comboy

    time pokai la sokmo g2 hak3x

    p/s : ada lari topik sket ke komen??? pape je la :p

  2. pjah said...

    haha..
    bese la tu..
    name pom student ag..
    sape2 xmakan megi time jd student..
    rugi besor tu..
    hehehe

  3. Mohd Afizi Zakari @ Awang said...

    jangan amal sokmo pjah eh.. kang pok pale kang..