Tuesday, May 25, 2010

b!lepjahmakan pedasss!!

lalalala..
perut xsedap malam ni..
ni sume gara2 makan pedas..(dah tau xleh makan pedas..gatai jugak nak makan pedas..time la akibatnya..)

citer ni bemula bile aku beli nasi minyak buatan makcik yg jual kat pasar malam uia pj..kekeke =p
ni msti nok saloh kan org lain..
padahal saloh diri sendiri..
sape suruh beli kalo dah tau xleh makan pedas..gagagaga...
nasi minyak makcik ni tiptop a..
sedap tp tu la..aku lak yg xbrape nak tahan dgn kepedasan ayam masak pe tak tau la..
sedap tuuu!!!!


bile dah makan pedas tu..alamaknye
buleh la buat aku g toilet 4,5 kali..
adusssla..
penat tu..
hope malam ni perut aku x buat hal..
lalalala..


mo0d:perutku buat larian marathon malam ni =o
keadaan:bilik suram sket coz rumate aku off 1 lampu
masa:awal sket dari biase..












0 orang tengoh nopak caktingcakting :