Tuesday, July 12, 2011

belajar sesuatu yang baru

waaaa..ponatnya..


aku dengan bangganya dapat senyum sengeh kerana akhirnya aku berjaya jugak tukar background dan segala bagai untuk space aku ni.

dah dapat nafas baru space aku ni..hehehe

amacam?
nampak cam kemas kan..(ceitt..masuk lif tekan sendiri nampak =p)

aku dengan ini dan dengan bangganya aku suka new space aku ni.
aku nak ucap terima kasih kepada blogger2 yang telah bagi toturial caner nak tukar template.caner nak letak simbol like fb..dan bermacam la.

ni antara yg sempat aku lawati untuk belajar cara2 nak tukar layout dan macam2 lagi la tutorial yg dibagi.
ni antaranya:

dan jugak blogger2 lain yang sudi bagi tutorial.terima kasih daun keladi.=D

notakaki jalanan:
walaupun aku dah hampir 3tahun dalam dunia blogging ni..namun banyak lagi yang perlu aku pelajari.
lagipun tak rugi belajar benda baru setiap hari.jangan kita menjadi seperti orang yang bodoh sombong.tak tahu apa2 tapi masih lagi bodoh dan sombong untuk bertanya pada orang yang sepatutnya .
ibarat macam kita belajar tanpa cikgu.boleh aje baca buku tebal2..surf internet pelbagai bagai tapi sayangnya takde orang guide maka jadilah ilmu yang diperolehi tu ibarat macam layang2 terputus tali.hanyut tah kemana2.ingat kita lah yang paling pandai rupanya paling bodoh.

ibarat jugak orang mengaji tanpa tok guru mengaji.bacaan tah kemana , tajwid kemana ,ingat dapt pahala sbb baca quran tapi dpt dosa dan sia2 aje amalan mengaji yang dibuat tu.

jadi..sentiasa amalkan amalan jangan malu jangan segan.saya budak baru belajar.kalau tak betul tolong tunjukkan.

p/s: time makan peribahasa yang paling sesuai adalah jangan malu jangan segan..malu..jawabnya..lapor la..orang dah suruh makan..makan je la..


0 orang tengoh nopak caktingcakting :