Friday, July 8, 2011

perihal cuti

selamat pagi.dimulakan pagi jumaat ini dengan hari yang ceria dengan senyuman.

apa nak buat dihari jumaat ni.
kalu belah pantai barat sana jumaat ni hari kerja.
tapi bagi di site pantai timur..jumaat adalah hari untuk bercuti setelah penat bekerja 5hari tu.
aku kerja?
haha..aku tak berkerja.dalam mood cuti lagi.
jadi cuti ke tak cuti ke buat masa ni adalah sama untuk aku
(tunggu la time aku keje ti..mau menghitung hari bila nak cuti..)

bila dah cuti tu bermacam benda la nak dibuat kan.
tapi biasanya kalo hari cuti aku dok lepak kat rumah je.
malas nak keluar jalan2.
kononnya nak menikmati nikmat cuti.ahaks.

oyeaa..nak menikmati cuti ni.jangan ganggu k.
=p
notakakijalanan:
cuti..OMG..best.syok.sape tak suke bila cuti.tapi cuti lame2 pon bosan jugak.alasannya takde pape nak dibuat.ohh..kemon..time cuti panjang ni la nak settlekan sume benda.kalo budak sekolah lepasan spm ..time cuti panjang ni la nak buat lesen motor ..lesen kete..
nak harapkan hari biasa.perghh..jangan harap.bizi memanjang ngan aktiviti sekolah.
kan2..betol tak bebudak sekolah.
time cuti panjang ni jugak leh cari part time keje.cukup 3 4 bulan dah ok.dapt duit.masyukkk.
(aku xpernah keje part time bile cuti pas spm & stpm.siyes aku cakap..)
CUTI OH CUTI..SENYUM PANJANG GUA..kakaka

1 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Syuk Ry said...

    slamat brcuti..
    Gara-gara Asphalt Adrinaline 6