Saturday, July 9, 2011

lelaki merajuk.pelik ke?

hardow hai..

lelaki merajuk?
satu isu yang agak berat..(bagi aku la)

aku telah melukan hati (melukakan:ayat xleh blah doe!) seorang yang bernama lelaki dengan mengeluarkan kata yang mungkin baginya agak kasar(kasar la kot bagi dia tapi bagi aku it's just a question)
apa soalan yang telah aku timbulkan sampaikan mamat tu merajuk ngan aku?
aku cakap la kat dia TAKKAN ORANG SEHENSEM DIA NI TADE AWEK KOT?
(amek ko kan aku dah bold ayat tu)
dan xpepasal dia tuduh aku perli dan menganjing atau dalam bahasa lain mengedogkan dia.
uikhh..salahke ayat aku tu.?
kemudian blah camtu je..
(blah dalam versi chating means meninggalkan kata selamt tinggal dan terus offline)

owhh~~tertanya2 aku lelaki akan merajuk bila ditanyekan solan yang
boleh mengguris hati mereka..

p/s:mamat diatas seperti yang disebut bagi aku xdela buruk mana..sedang2 dan aku jamin awek2 tgok pon leh tergoda.(walaweyy..akutergoda x? aku tak kot.miahaha)

notakakijalanan:
pelik campur ngan rase nak ketawa bergolek2 pon ada gak bila mamat tu merajuk.merajuk plak pasal yang bagi aku itu hanyalah soalan.bukan soalan perli ataupon menganjing.
yup.maybe lelaki tu memang rase dia tak hensem sbb tu awek tak de.sobila aku kate dia hensem ..lalu merasakan aku telah memerli dia.OMG.
tapi xkan la sampai nak merajuk kot..aishh..

p/s: aku masih lagi dalam mood kepelikan sbb tak pernah jumpa lagi lelaki macm tu.
p/s2: lelaki versi bengis garang tahap petala 18 aku dah pernah jumpa.takutttt..

9 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Peeka Syuhada said...

    nope, die rasa tercabar jep tu.. muahahaha .

  2. Unknown said...

    shafika:
    miahaha..tercabar??hmm..maybe kot..

  3. Anonymous said...

    sapaka geragan lelaki itu???
    ha pjah...da skandalous nmpk..

  4. Unknown said...

    pyah:
    hehehe..skandalous..miahaha..
    (tu je aku mampu..mampu ketawa..xde jwapan bg solan itu..ehehe)

  5. ~miZz_nizZ~ said...

    skandalous?haha.no komen.=)

  6. Hanys Najib said...

    ntah2 dia suka kat ang kot.. tu pasal cpt trase, ye lah, org yg dia minat buat dia trase, haa..kan dah mrajuk.. kahkahkah

  7. Unknown said...

    mizz_nizz:
    aku pon xde komen..akuskandal aku tau la..hahaha

    hanys:
    minat aku..hmm..xkot..sape la ku ni untuk diminati..
    (hehehe..tiba2 ayat toucing plak)

  8. Anonymous said...

    mgkn sbb dia sensitif dan rendah diri kot...tapi ayat awk tu tak de la kasar sgt...

  9. Unknown said...

    mohd yusuf:
    mungkin..
    lelaki boleh jd sensitif bile dtanya soalan yg xsesuai ek..
    hmmmm..