Wednesday, July 20, 2011

“Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru”.

hohoho..first time nk join2 segmen ni..mane la aku reti..thathathatha..
xpe2..malu bertanya sesat jalan.malu join segmen..jawab la sendiri..=p
p/s:tu la dulu2 taknak join..sekarang dah tak reti..
ok2 taknak merepek banyak2.aku jawab soalan yang diutarakan.

1.Serba sedikit mengenai aku?
nama aku pjah.aku seorang perempuan.baru je habis study.tunggu posting dan tgu surat tawaran dari PPUM.bakal nurse yang comey.(wakaka..prasan tuu).asal terengganu tp sekarang lepak kat negeri sembilan.

2.Sudah berapa lama berblogging?
agak lame jugak la.hampir 3 tahun.tapi aku ni blogger yang pemalas.jd agak jakun untuk join2 segmen , contest dan sebagainya.

3.Tujuan berblogging?
emmm..tujuan asal hanya nak merepek kat laman maya ni.tapi lama rasa macam best pulak merepek sambil menulis.sbb tu la wujudnya blog bilapjahmerepek ni.

pe2hal.nak tau lebih lanjut pasal segmen ni.klik kat sini .

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Dakjaat said...

    PPUM? jgn PPIM dah...

  2. Unknown said...

    dakjaat:
    PPIM?apa tu..

  3. Alan Rizque said...

    Terasa nak join gak la..kalau join ini kali ketiga aku join benda macam ni..

  4. Unknown said...

    alan:
    join2..cepat sebelum ko jd orng ke 201..hehehe