Thursday, July 14, 2011

dashboard blogspot terbaru dipasaran

mood:
menghayati dashboard blogspot.com yang baru.

reaksi pertama:
macam mana nak guna benda alah ni

operasi :
perlu godek-godek dashboard baru ni.

action:
godek-godek setiap label dan tulisan yang ada pada dashboard baru.

hasil penggodekkan:
walaupun masih lagi macam jakun untuk menggunakan dashboard ni tapi rasanya dashboard baru ni lagi best kot..
(lagi best..wooo ooo)
p/s:tetiba lak nyanyi lagu myvi lagi best

komen yang hendak dibuat:
setakat ni tak da komen.aku rasa dashboard ni lagi suci ok kot.
bahagian post entry ni aku suke..ruang lagi luas.

notakakijalan
ok ok..cukup la aku puji dashboard blogsport baru ni.ni baru tahap permulaan dan aku malas nak godek banyak2 segala bagai button tulisan yang boleh diklik ni.jd tak banyak yang leh aku nk komen.ngeee~~

p/s:
aku suke lagi sebab ia baru.lagi mencabar jari dan otak aku nak godek2 dashboard ni..

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Hanys Najib said...

    ang jd first person yg satisfied dgn dashboard baru, sebelum ni aku dok baca masing2 tak suka..tahniah! anda bertuah! hahaha! XD

  2. Unknown said...

    hanys:
    hahaha..memasing ada pendapat..
    ada suka ada x..
    p/s:kamu dh cuba ke blom..hehe =D

  3. Unknown said...

    dashbord ni lagi best kan? satu je takbest.. blog yg kita klik tak auto newtab tu jeee

  4. Unknown said...

    zulfikar hazri:
    yep..tu la masalah skit..adeiiya..